15 labākās grāmatas digitālajam mārketingam - grāmatu apskats:


 

Mārketings 4.0: pāreja no tradicionālās uz digitālo - Filips Kotlers  

Pirmā grāmata mūsu labāko digitālā mārketinga materiālu sarakstā ir pāreja no tradicionālās uz digitālo. Šī ir ļoti nepieciešama rokasgrāmata nākamās paaudzes mārketingam. Šo grāmatu ir uzrakstījušas pasaules vadošās mārketinga iestādes, un tā palīdz jums orientēties aizvien vairāk saistītajā pasaulē un mainīgajā patērētāju vidē, lai efektīvāk sasniegtu vairāk klientu.


Labākās digitālā mārketinga kampaņas pasaulē II - Damian Ryan



Šajā izdevumā autors Damians Raiens iepazīstina ar dažām veiksmīgākajām digitālā mārketinga kampaņām, kas ir ietekmējušas to, kā mēs uztveram zīmolus, iesaistīšanos un interneta spēku mārketingā.Grāmata aptver 40 dažādas digitālā mārketinga kampaņas no 40 zīmoliem un aģentūrām, tostarp Activa, Harley Davidson, Nike, Samsung un UEFA.Grāmata ir diezgan iedvesmojoša, un tā sniegs jums dažus norādījumus par to, kā jūs varat izveidot un veiksmīgi īstenot digitālo kampaņu.Tā ir viena no labākajām digitālā mārketinga grāmatām.


SEO 2017: Uzziniet meklētājprogrammu optimizāciju, izmantojot viedās interneta mārketinga stratēģijas - Ādams Klārks



Šī tiek uzskatīta par vienu no labākajām grāmatām par digitālā mārketinga stratēģijām. Grāmata ir obligāti jāizlasa ikvienam, kas vēlas uzzināt par SEO stratēģijām un veidiem, kā ieņemt vietu Google meklēšanas rezultātu lapu augšgalā. Grāmata aptver vairākas svarīgas tēmas par meklētājprogrammu optimizāciju. Tas jūs iepazīstinās ar meklētājprogrammu optimizācijas pamatiem un to, kā palielināt sava uzņēmuma digitālo nospiedumu.Tas arī sniegs jums punktus par to, kā ierindoties augstāk Google meklēšanas rezultātos un palielināt datplūsmu/iesaistīšanos un palielināt klientu sasniedzamību, izmantojot SEO.


 Satura ķīmija, 5. izdevums - Endijs Krestodina

Šajā izdevumā autore ir rūpīgi pārskatījusi grāmatas saturu, iekļaujot tajā jaunākos mārketinga pētījumus, jaunās metodes un tendences, kā arī jaunus standartus.Grāmata ir tilts starp veco un jauno informāciju.Tas ir lieliski piemērots ikvienam, kas ir jauns mārketinga jomā, kā arī tiem, kas cer izmantot esošās mārketinga zināšanas.

AI tirgotājiem, 2. izdevums - Kristofers Pens

Mākslīgā intelekta (AI) pieaugumu mūsdienu pasaulē nevar ignorēt, un tā ietekme mūsu ikdienas dzīvē, iespējams, ir nepietiekami novērtēta. Šajā pārrakstītajā izdevumā autors pēta mārketinga nākotni, jo AI to uz visiem laikiem maina.Kristofers ir eksperts ar AI saistītās mārketinga tēmās, un grāmata ir lieliska ikvienam, kurš vēlas apgūt AI pamatus un to, kā tas tiek izmantots mārketingā; no YouTube ieteikumiem līdz Facebook reklāmām, jūs būsiet pārsteigti par to, cik daudz AI ietekmē mārketinga nozari.Tā ir viena no labākajām digitālā mārketinga grāmatām.


Uzvara sociālajā klientu apkalpošanā - Dan Gingiss

Sociālie mediji ir mainījuši klientu apkalpošanas veidu, un šajā grāmatā šīs izmaiņas tiek pētītas. Dens runā par to, kā uzņēmumi potenciālos PR murgus var pārvērst par pozitīviem klientu apkalpošanas jautājumiem, kurus savukārt var pārvērst peļņā.Grāmata ir sadalīta vienkāršos, saprotamos soļos, kas palīdzēs jums veidot atsaucīgu klientu apkalpošanas komandu. Pozitīva klientu iesaiste ir būtiska mūsdienu mārketinga pasaulē, un šī ir grāmata, kas palīdzēs jums uzvarēt sociālo klientu aprūpē.

Sociālo mediju mārketings 2018: Kā palielināt uzņēmuma panākumus, izmantojot Facebook, Twitter, Instagram & Co - Stephanie Holmes

Stefānija Holmsa savā grāmatā izmanto savu pieredzi sociālo mediju jomā un tiešsaistes mārketinga pieredzi, lai sniegtu grāmatu, kas jebkurai organizācijai palīdzēs izmantot sociālos medijus, lai optimizētu tiešsaistes saziņu.Grāmatā ir viegli izsekojama pieeja svarīgām atziņām par pielāgotas sociālā mārketinga stratēģijas izveidi jebkuram biznesam. Tas ir ieteicams teksts ikvienam, kurš vēlas iedziļināties sociālo mediju pārvaldībā, un viena no labākajām digitālā mārketinga grāmatām.

Apskauj savus ienaidniekus: kā pieņemt sūdzības un saglabāt savus klientus - Džejs Bērs

Šī ir vēl viena lieliska grāmata, kas palīdzēs jums nodrošināt nepārspējamu klientu apkalpošanas pieredzi.Sociālie mediji var vai nu izveidot, vai izjaukt jūsu zīmolu/organizāciju. Tāpēc ir svarīgi rūpīgi apstrādāt un izskatīt katru sūdzību vai klientu atsauksmes tā, lai tas negatīvi neietekmētu jūsu biznesu.Grāmatā autore pēta dažādus veidus, kā izskatīt sūdzības un kā reaģēt. Grāmatā ir daži noderīgi gadījumu pētījumi, kas sniegs jums kontekstu par to, kā jūs varat gūt pozitīvu klientu apkalpošanas pieredzi.

Partizānu mārketings - Džejs Konrāds Levinsons

Šī grāmata galvenokārt ir paredzēta mazajiem topošajiem uzņēmumiem, kuriem, iespējams, nebūs naudas par milzīgu mārketinga kampaņu. Tomēr autora sniegtie piemēri darbojas gan mazām, gan labi izveidotām organizācijām.Šīs labākās tiešsaistes mārketinga grāmatas sniedz padomus, kā zīmola atpazīstamības veicināšanai izmantot bezmaksas un viegli pieejamu platformu, piemēram, sociālos medijus un aplādes.Tas ir obligāti jāizlasa uzņēmējiem un mazo uzņēmumu īpašniekiem.

 Stāsta zīmola veidošana - Donalds Millers

Mārketings ir stāsts, ar kuru klienti ir saistīti, un liek viņiem iegādāties jūsu produktu vai pakalpojumu. Digitālais mārketings neatšķiras.Pasaulē, kurā ir liela konkurence un pastāvīgi tiek novērsta uzmanība pēc pieprasījuma, tirgotājiem ir jāpieliek lielākas pūles, lai efektīvi samazinātu troksni un sasniegtu savu mērķauditoriju.Grāmatā Millers pēta, kā uzņēmumi un tirgotāji var efektīvi sazināties ar saviem klientiem, lai palielinātu pārdošanas apjomu un klientu lojalitāti.

Copywriter rokasgrāmata: Soli pa solim ceļvedis pārdodamās kopijas rakstīšanai-Robert W. Bly



Kā norāda nosaukums, šī grāmata ir paredzēta visiem, kas strādā ar kopiju, raksta vai apstiprina tās kopiju. Izpratne par tekstu rakstīšanas un radošo kampaņu koncepciju pamatiem palīdzēs jebkuram tirgotājam uzrakstīt pārliecinošu kopiju, kas galu galā tiks pārdota.Grāmata sniegs jums dažas svarīgas mācības par tekstu rakstīšanas paņēmieniem, kas palīdzēs rakstīt kopijas drukātajām un tiešsaistes reklāmām, e -pastiem un vietnēm.Uzsvars tiek likts uz skaidru, pārliecinošu kopiju, kas piesaistīs jūsu biznesam vai zīmolam lielāku uzmanību un pārdos vairāk produktu.


Tas ir mārketings: jūs nevarat redzēt, kamēr nemācat redzēt - Sets Godins


Godins piedāvā mārketinga pamatus no gudrības bagātības kompaktā, pieejamā, mūžīgā grāmatā. Šī ir viena no labākajām grāmatām par digitālo mārketingu. Tas ir lieliski piemērots ikvienam tirgotājam vai biznesam neatkarīgi no produkta vai pakalpojuma. Grāmata palīdzēs jums no jauna iepazīstināt pasauli ar savu produktu vai pakalpojumu, lai veidotu jēgpilnu saziņu ar mērķauditoriju.Grāmata aptver tādas tēmas kā produktu pozicionēšana, pārliecinošu zīmola stāstu veidošana un efektīva komunikācija ar mērķauditoriju.

Hit Makers: popularitātes zinātne digitālās uzmanības novēršanas laikmetā - Dereks Tomsons



Mārketings un digitālais mārketings ir uzklausīšana. Visas jūsu idejas tiks uzskatītas par veltīgām, ja tās neizdosies izveidot savienojumu ar auditoriju un tirgu.Šajā digitālā mārketinga grāmatā autors Dereks Tomsons pēta patērētāju uzvedības slēpto psiholoģiju un to, kā šī uzvedība nosaka, kāpēc produkti ir veiksmīgi vai nē. Tajā tiek pētīta kultūras ietekme, demogrāfija un tas, kā mūsdienu tehnoloģijas ir pārveidojušas popularitāti.Tas ir jāizlasa, ja vēlaties uzzināt, kā mārketings ir attīstījies pēdējo gadu laikā, un galvenās ietekmes šajā attīstībā.


Mārketinga sacelšanās - Marks Šēfers




Marks Šēfers ir plaši pazīstams vārds mārketinga sabiedrībā, un viņa grāmata ir pierādījums viņa plašajām zināšanām šajā nozarē. Viņš pēta pieaugošo pieprasījumu pēc sociālās atbildības, personalizētu klientu apkalpošanu un klientu lojalitātes samazināšanos digitālajā mārketingā.Grāmatā tiek runāts par šīm un vairākām tēmām, kas ietekmē uzņēmumus no mārketinga perspektīvas, un tiek piedāvāti risinājumi klientu aizturēšanai, kā arī par to, kā mārketingam jābūt pakalpojumu sniegšanas priekšgalā un vadošajai sadarbībai ar klientiem.

 

Zinātniskā reklāma - Klods Hopkinss

Šīs labākās tiešsaistes mārketinga grāmatas piedāvā vērpjot, kā mēs varam izskaidrot mārketinga tendences mūsdienu pasaulē.Grāmatā Klods Hopkinss mēģina izskaidrot mārketingu gan no kvantitatīvā, gan kvalitatīvā viedokļa. Autors dalās savā viedoklī par to, kā uzņēmumi un mārketinga speciālisti var izmantot skaitļu zinātni un pētījumus, lai palīdzētu izskaidrot, kā mērķauditorija izturas pret dažādiem vēstījumiem.Tas nosaka specifiku un to, kā mārketinga zinātne palīdz sasniegt vēlamos rezultātus jebkuram biznesam. Tas ir nepieciešams ikvienam, kam patīk domāt par zinātni, kas saistīta ar mūsdienu mārketinga pasauli.  


Kur es varu atrast 15 labākos grāmatas forums Digital Marketing?

Visas pārskatītās grāmatas var atrast vietnē Amazon. Vienkārši noklikšķiniet uz grāmatas nosaukuma, un jūs tiksit novirzīts uz vietni.

Komentāri